Senin, 31 Desember 2012

Whitney Houston dibunuh?


Kematian Whitney Houston pada bulan Februari lalu memasuki episod baru yang mengejutkan apabila penyanyi itu dikatakan bukan mati akibat dadah berlebihan, tetapi di bunuh.

Menurut seorang penyiasat persendirian, Paul Huebl, rakaman kamera litar tertutup (CCTV) mengenai kehadiran dua lelaki misteri di bilik Houston pada masa dia ditemui mati menguatkan andaian tersebut.

"Saya percaya, dua lelaki misteri tersebut adalah orang upahan pengedar dadah. Ini kerana Houston sebelum ini pernah dikatakan berhutang lebih RM4.5 juta (US$ 1.5 juta) kepada pengedar dadah.

"Jadi mereka (pengedar dadah) telah mengupah orang untuk mengutip hutang tersebut dan akhirnya ia diselesaikan dengan cara kematian," katanya.

Huebl berkata, teori Houston berhutang dikuatkan lagi dengan pengakuan seorang teman rapat mendiang yang mendakwa penyanyi itu ada berjumpanya untuk meminjam wang dalam jumlah yang besar.

Selain itu, kecederaan yang dialami Houston pada hari kematiannya seperti kecederaan pada tangan, kepala dan bibir, menunjukkan wanita itu ada bergelut dalam usaha melindungi diri.

Malah, difahamkan, polis kini sudah membuka kertas siasatan bagi melihat segala bukti yang ada, untuk menilai semula kes kematian Houston.

sinar harian



0 komentar:

Posting Komentar


Top