Minggu, 18 Maret 2012

Hadiah dari langit

Artie Hughes, warga Amerika menerima nasib malang. Ketika sedang menikmati ketenangan malam bersama dengan isterinya di luar rumahnya yang terletak di wilayah Malverne, New York, Amerika Syarikat , dia menerima kotoran manusia dari langit.


Ketika itu pukul 8.30 malam, pada Khamis (23/2/2012), najis berminyak hitam pekat jatuh ke halaman belakang rumah Artie yang terletak di New York, mengenai baju dan wajahnya. Memang sial.

Pada mulanya dia tidak mengetahui dari mana datangnya cairan hitam itu, namun ketika dia memandang ke atas, dia melihat sebuah kapal terbang di atas rumahnya. Dia percaya cairan itu merupakan najis manusia yang dibuang dari dalam tandas kapal terbang tersebut.

"Pesawat itu terbang betul-betul di atas kami, kemudian isteri saya mengatakan, ya Tuhan hujan turun, tetapi saya kata, bukan, itu bukan hujan," kata nya seperti dilapor oleh Dailymail.

Ternyata bukan Artie sorang yang malang ditimpa najis manusia, seorang jirannya, Laurence Major Jr, mengaku menerima nasib serupa. Ia mengatakan cairan berbau busuk tersebut, menimpa dirinya juga.

Polis mengatakan telah berbicara dengan pihak berkuasa FAA dan berkata, 'ya, ada insiden tandas bocor.' ujar Artie.

Namun Jurucakap FAA belum boleh mempastikan lagi sama ada cairan najis itu berasal dari kapal terbang, akan tetapi pihaknya tengah melakukan penyiasatan keatas insiden itu.

Jika kotoran ini terbukti berasal dari pesawat, FAA menurutnya akan meminta mereka untuk memeriksa setiap kebocoran, dan mempastikan pemeliharaan pesawat.


huahuauha kahkahkah macam-macam hal hehehe. inilah yang dikatakan..malang yang berbau..bau taikkk


p/s: Reds dapat masuk semi final FA Cup. insyaAllah ke Wembley lagi. gumbiraa

0 komentar:

Posting Komentar


Top