Minggu, 29 Januari 2012

Yuna oh Yuna



ceria-ceria pagi hahaha..hari yang bahagia, gembira, senyum memanjang hehe. kenapa? sebabnya hari ni tak kedengaran glory..glory haha.

geng setan merah tak berkata apa, diam membisu hehe. kalau tak dari pagi sampai petang asek dok cerita pasal team dia je lah. bila dah kalah senyap jela kan huahaha.

ok dah, tak nak cerita pasal bola tapi pasal AJL malam tadi

aku tak tengok pon hanya bila Yuna muncul baru aku layan kejap sebab aku minat Yuna hihi

tak apalah Yuna, tak ada rezeki. kami tetap dibelakang anda.


baru lepas joging ke apa nih..tak minatlah kau huhu


gambar kredit: http://www.budiey.com/

0 komentar:

Posting Komentar


Top