Kamis, 28 Juli 2011

Aku dan kengkawan

~feel raya~

aku godek2 pc Ijam terjumpa banyak videoklip lagu2 raya. apa lagi, aku pasang laaaa lagu dendang perantau..


"di hari raya
terkenang daku kepada si dia
kampungku indah nun jauh di sana
ayah serta bondaku"


pehhh feel raya dah masyukkkk huhuhu


tetiba...


"woiiii gilo ko pasang lagu raya malam2 buta ni. puasa pon belom laaa" suara sumbang sape ntah yg menjerit hehe.

"potong stim btol ko Ni. buat aku rasa nak balik kampung sekarang jugak. ceh" Ijam tetiba menyampuk

"hahahahaha rilek la Jam..ko gak yg simpan lagu raya banyak2 dlm pc nih"


hari ahad nih tengok anak bulan. pada malam tu jugak penyimpan mohor besar raja-raja akan muncul utk mengumumkan tarikh permulaan puasa.

apa kata kita teka-teka nak..kita teka baju melayu kaler apa yg akan dipakai oleh penyimpan mohor besar raja-raja itu.

aku teka kaler purple

korang??? hehe

0 komentar:

Posting Komentar


Top